loading...
عکس ناز - مجله تفریحی و سرگرمی
Ads 2


Reza بازدید : 668 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی . . .




بهترین سلام روی زیبا اترین بالهای کبوتران مهاجر تقدیم به سلطان رفاقت . . .



در مسابقه زندگی ، گل زدن مهم نیست ، گل شدن مهم است . . .
تقدیم به سرور گل ها . . .



اندازه ی یه سر کبریت دلم برایت تنگ شده ، کوچیکه ولی دنیا رو به آتیش میکشه !



روز وصل دوستداران یاد باد / یاد باد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد




هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی . . .




بهترین سلام روی زیبا اترین بالهای کبوتران مهاجر تقدیم به سلطان رفاقت . . .



در مسابقه زندگی ، گل زدن مهم نیست ، گل شدن مهم است . . .
تقدیم به سرور گل ها . . .



اندازه ی یه سر کبریت دلم برایت تنگ شده ، کوچیکه ولی دنیا رو به آتیش میکشه !



روز وصل دوستداران یاد باد / یاد باد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد




یواشکی یه سلام
یواشکی یه پیام
یواشکی چند کلام
یواشکی دوستت دارم با مرام !



بمان با من که من بی تو صدای خسته در بادم / در این اندوه بی پایان ، بمان تنها تو در یادم
نمی دانم چرا غمها ، نمی دانند که من سلطان غمهایم / بیا ای دوست با من باش که من تنهای تنهایم



اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است ، توده ای سلام به سمت شما در حرکت است ، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است . . .




هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی




نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم / سرو دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست : تو عزیزی و عزیزان بفدایت بکنم




گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟
گفتم از دوست همین بس که ز ما یاد کند . . .




از زندانی پرسیدن : جرم ؟ گفت : رفاقت !
گفتند بیشتر توضیح بده : آه سردی کشید گفت : به احترام رفاقت بماند . . .




در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق
یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق
بگذار که قصه را به پایان ببرم
آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق . . .




باید آهسته نوشت / با دلی خسته نوشت
گرم و پر رنگ نوشت / روی هر سنگ نوشت
تا بدانند همه / تا بخوانند همه
که اگر دوست نباشد دل نیست . . .




میگم این یارو که اسمش افتاده بالای گوشیت خیلی خرابته . . .



پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت / بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت
فرق من و پروانه در این است / پروانه اگر بال و پرش سوخت
من از دوری دوستان جگرم سوخت . . .



برای محبت هایی که عمیق اند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه از یاد رفتن نیست . . .
به یادتم رفیق . . .




تا زمانی که دلم سوی خدا پر نکشد / تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد
دارمت دوست به حدی که خدا می داند / راز این قصه فقط باد صبا می داند




در دفتر خاطراتم نوشتم : رفیق زیباست . . .
معلم دفتر را دید و گفت این رویاست . . .
گفتم ای معلم از نوازش رفیق چی میدانی ؟
گفت در عالم رفاقت ، رفیق همیشه تنهاست . . .




هر وقت دیدی نیستم بیا تعمیرگاه ، چون همیشه خرابتم !



از اوج فلک ستاره چیدن سخت است / دور از منی و به تو رسیدن سخت است / ای دوست که بی تو زندگی زندان است / بدان که از تو دل بریدن سخت است . . .



یاد ما خواه بکن خواه مکن ، مختاری / لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری . . .






زمستون رسید ، سردت شد خبرم کن بیام برات بسوزم . . .






پاتو برداز !
.
.
.
میگم پاتو بردار !
.
.
.
آخیش داشتم خفه میشدم !
درسته خاکر زیر پاتم ، ولی قرار نیست خفمون کنی !




زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل ! چشم فراموش می کند اما دل هرگز ! پس بدان تا زمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد . توی دل مایی رفیق .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت عکس ناز از سال 91 فعالیت خودش را در زمینه تفریحی آغاز کردیم و با شکست هایی مواجه شدیم ولی شکست نخوردیم و همچنان ادامه دادیم و هستیم , امیدوارم کاربران سایت قدیمی عکس ناز همچنان مارا تحمل کنند و محبت خودشان رو نسبت به ما کم نکنند / خوش و سربلند باشید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از عــکس ناز درآوردی؟
    خواننده ها

    عکس های جدید و دیدنی آرمین 2afm (مهر ماه 94)

    عکس های پاییزی آرمین 2afm

    عکس های زیبای سپیده

    عکس های زیبای سحر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3389
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 796
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 295
  • بازدید امروز : 403
  • باردید دیروز : 867
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,394
  • بازدید ماه : 4,394
  • بازدید سال : 163,905
  • بازدید کلی : 4,166,845
  • کدهای اختصاصی
    دسترسي سريع

      عكس و داستان

      بيست بهار

      عكس هاي بازيگران

      بيست بهار

      مدل ها

      بيست بهار

       عكسهاي طبيعت

      بيست بهار

    عکس های جدید بازیگران

    عکس‌ های جدید سحر قریشی



    عکس‌ های جدید سارا منجزی پور



    عکس‌ های جدید یکتا ناصر



    عکس‌ های جدید فریبا نادری


    عکس های هالیوودی ها


    عکس های جدید شکیرا


    تازه ترین عکس های زیبای سلنا گومز

    عکس های جدید سلنا گومز


    عکسهای منتخب

    عکس های پارک تام هی بازیگر نقش آنا در سریال کره ای تو زیباترینی

    عکس های پارک تام هی

    گالری عکس های جدید سید محمد موسوی

    عکس های محمد موسوی

    عکس های جدید و زیبای مه لقا جابری دختر مدل ایرانی

    عکس های مه لقا جابری