loading...
عکس ناز - مجله تفریحی و سرگرمی
Ads 2


Reza بازدید : 195 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نگران توام + متن آهنگ

Download New Music Morteza pashaei – Negaran Toam

متن آهنگ نگران توام مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدیدمرتضی پاشایی بنام نگران توام

تو به جای منم داری زجر میکشی داری دلخوشیو تو خودت میکشی
تو بجای منم پر غصه شدی بمیرم واسه تو که شکسته شدی
نگران توام تو عزیزمنی اخه عاشقتم همه چیز منی
نگران توام یه دفعه گله کن دیگه گریه نکن یکم حوصله کن

 

متن آهنگ نگران توام مرتضی پاشایی
تو به جای منم داری زجر میکشی داری دلخوشیو تو خودت میکشی
تو بجای منم پر غصه شدی بمیرم واسه تو که شکسته شدی
نگران توام تو عزیزمنی اخه عاشقتم همه چیز منی
نگران توام یه دفعه گله کن دیگه گریه نکن یکم حوصله کن
تو افسانه ی عشقی تو قصه هایی گناهه وگرنه میگفتم خدایی
دلم دیگه دلتنگیاش بی حسابه اگه تو نباشی نمیشه بخوابه
عوض میکنم زندگیتو دل من نمیتونه بی تو
ترو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه اب از سر ما گذشته نگو قصه ها بازی سرنوشته
تحمل کن این لحظه هارو یه دنیا عوض میشه باتو
تو که گریه کنی دل من میگیره دیگه بسته نزار دل من بمیره
یه دفعه تو ازم یچیزی بخواه نزار یخ بزنه همه دنیای ما
نگران توام تو عزیز منی اخه عاشقتم همه چیز منی
نگران توام یه دفعه گله کن دیگه گریه نکن یکم حوصله کن
تو افسانه ی عشقی تو قصه هایی گناهه وگرنه میگفتم خدایی
دلم دیگه دلتنگیاش بی حسابه اگه تو نباشی نمیشه بخوابه
عوض میکنم زندگیتو دل من نمیتونه بی تو
ترو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه اب از سر ما گذشته نگو قصه ها بازی سرنوشته
تحمل کن این لحظه هارو یه دنیا عوض میشه باتو
متن آهنگ مرتضی پاشایی بنام نگران توام
تو به جای منم داری زجر میکشی داری دلخوشیو تو خودت میکشی
تو بجای منم پر غصه شدی بمیرم واسه تو که شکسته شدی
نگران توام تو عزیزمنی اخه عاشقتم همه چیز منی
نگران توام یه دفعه گله کن دیگه گریه نکن یکم حوصله کن
تو افسانه ی عشقی تو قصه هایی گناهه وگرنه میگفتم خدایی
دلم دیگه دلتنگیاش بی حسابه اگه تو نباشی نمیشه بخوابه
عوض میکنم زندگیتو دل من نمیتونه بی تو
ترو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه اب از سر ما گذشته نگو قصه ها بازی سرنوشته
تحمل کن این لحظه هارو یه دنیا عوض میشه باتو
تو که گریه کنی دل من میگیره دیگه بسته نزار دل من بمیره
یه دفعه تو ازم یچیزی بخواه نزار یخ بزنه همه دنیای ما
نگران توام تو عزیز منی اخه عاشقتم همه چیز منی
نگران توام یه دفعه گله کن دیگه گریه نکن یکم حوصله کن
تو افسانه ی عشقی تو قصه هایی گناهه وگرنه میگفتم خدایی
دلم دیگه دلتنگیاش بی حسابه اگه تو نباشی نمیشه بخوابه
عوض میکنم زندگیتو دل من نمیتونه بی تو
ترو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه اب از سر ما گذشته نگو قصه ها بازی سرنوشته
تحمل کن این لحظه هارو یه دنیا عوض میشه باتو

دانلود آهنگ جدیدمرتضی پاشایی بنام نگران توام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت عکس ناز از سال 91 فعالیت خودش را در زمینه تفریحی آغاز کردیم و با شکست هایی مواجه شدیم ولی شکست نخوردیم و همچنان ادامه دادیم و هستیم , امیدوارم کاربران سایت قدیمی عکس ناز همچنان مارا تحمل کنند و محبت خودشان رو نسبت به ما کم نکنند / خوش و سربلند باشید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از عــکس ناز درآوردی؟
    خواننده ها

    عکس های جدید و دیدنی آرمین 2afm (مهر ماه 94)

    عکس های پاییزی آرمین 2afm

    عکس های زیبای سپیده

    عکس های زیبای سحر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3389
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 796
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 295
  • بازدید امروز : 776
  • باردید دیروز : 867
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,767
  • بازدید ماه : 4,767
  • بازدید سال : 164,278
  • بازدید کلی : 4,167,218
  • کدهای اختصاصی
    دسترسي سريع

      عكس و داستان

      بيست بهار

      عكس هاي بازيگران

      بيست بهار

      مدل ها

      بيست بهار

       عكسهاي طبيعت

      بيست بهار

    عکس های جدید بازیگران

    عکس‌ های جدید سحر قریشی



    عکس‌ های جدید سارا منجزی پور



    عکس‌ های جدید یکتا ناصر



    عکس‌ های جدید فریبا نادری


    عکس های هالیوودی ها


    عکس های جدید شکیرا


    تازه ترین عکس های زیبای سلنا گومز

    عکس های جدید سلنا گومز


    عکسهای منتخب

    عکس های پارک تام هی بازیگر نقش آنا در سریال کره ای تو زیباترینی

    عکس های پارک تام هی

    گالری عکس های جدید سید محمد موسوی

    عکس های محمد موسوی

    عکس های جدید و زیبای مه لقا جابری دختر مدل ایرانی

    عکس های مه لقا جابری