loading...
عکس ناز - مجله تفریحی و سرگرمی
Ads 2


Reza بازدید : 861 پنجشنبه 03 فروردین 1396 نظرات (0)

نام: سید حسین موسوی

نام مستعار: حسین تهی

متولد: 6 بهمن 1364

رشته تحصیلی: مهندسی کامپيوتر

غذای مورد علاقه: قرمه سبزی

رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز

 

 

آغاز به کار و فعالیت حرفه‌ای حسین تهی
حسین تهی تا کنون بیش از ۵۰ ترانه خوانده است. اشعار حسین تهی، شامل مفاهیم عاشقانه، اجتماعی، دنس و پارتی، خدا و حتی مذهبی می‌شود. حسین تهی کارهای زیادی را با همراهیامیر تتلو از خود به جای گذاشته و این دو گروهی به نام "T&TT" را تشکیل دادند که پس از آن ترانه‌های گسترده‌ای را در قالب آلبوم "T&TT" منتشر و در اختیار طرفداران موزیک در ایران قرار دادند.

 

 

 

حسین تهی با ترانه «رقص اندام» و با ترانه «کلید» به محبوبیت و معروفیت دست یافت. حسین تهی به همراه گروه ۰۲۱ (امیر تتلو -پیشرو) و روزبه قائم ویدئو کلیپی را برای آهنگ «برو از پیش من» ساختند که این کار محصول سال ۸۴ است. یکی از آثار مهم حسین تهی سروده «بغض» می‌باشد، ترانه‌ای که برای کودکان بی سرپرست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسین تهی در سابقهٔ چند ساله هنری خود همکاری‌های زیادی را با خوانندگانی همچون افشین، و کامیار داشته است که این فعالیت‌ها به سبک موسیقی « پاپ» بوده؛ وی در سال ۱۳۸۸، راهی کشور امارات و شهر دوبی شد تا آثارش را با آزادی بیشتر و امکانات وسیع‌تر ضبط و تنظیم نماید. حسین تهی به مدت ۲ سال در آنجا سکونت داشت و کنسرت‌های متعددی را نیز در این شهر برگزار کرد اما پس از مدتی راهی کشور انگلستان و شهر لندن شد و در این کشور سکنا گزید.

 

 

 

 


 

خودت را معرفی کن:
من حسین هستم متولد 1364 با لقب تهی شروع کردم وبا همین هم تموش میکنم.

 

تو زاده و بزرگ شده کدام محله تهران هستی؟
حسین تهی: من متولد و بزرگ شده تهرانپارس هستم. همه دوران کودکی و نوجوانی ام در آن محل گذشت. البته سال های آخری که در ایران بودم در خیابان پاسداران ساکن بودم.

 

 

 

 

از کی به رپ علاقمند شدی؟
حسین تهی: من ازسال 79 به رپ علاقه شدیدی پیداکردم چون از سبک و طرز بیان جملات توی آهنگایی که سبک رپ دارند خیلی خوشم میومد و دوست داشتم بیشتر با این سبک آشنابشم.

 

ازکی شروع کردی به رپ خوندن؟
حسین تهی: اواخر سال81 بود که من شروع کردم به رپ کردن اما کارهامو تو خونه و فقط برای خودم میخوندم واصلا قصدبیرون دادن و حتی گذاشتن آهنگا روی سایتو نداشتم مثلا ازآهنگای ریکورد شده تو خونه تا اونجایی یادمه میتونم: ادعای باحالی _ دیس فتال و...... میتونم اسم ببرم که فقط برای خودم بود و هیچکدومشون هیچ جا پخش نشد.

 

 

 

چه کسایی رو تو رپ فارسی قبول داری؟
شایان _بکس زدبازی _ رضاپیشرو_ابلیس_هیچکس و امزیپرو حمید دیو

 

خارجی ها کی؟
puff dady,b.i.g,2pac,snoop dogg, ۵۰cent,eminem,fat joe

 

خیلی هامیگن توبی تربیت هستی ناراحت نمیشی؟
نه چون هستم(می خنده) خوب بی تربیتی واقعیته و جزیی از رپ منم پسر پیغمبر نیستم عزیزم.

 

 

 

قصدت ازخوندن آهنگ فساد چی بود؟
حسین تهی: داستانش طولانی ولی مختصر توضیح میدم. من اول قرار بود آهنگ << رسم بازی زندگی >> رو با حسین ابلیس بخونم اما به دلایلی نشد و حسین اونو با کیلر خوند بعد از اون کار من به حسین پیشنهاد دادم آهنگ فساد رو باهم بخونیم واونم قبول کرد هدفمون هم این بود که آقاجامعه رو فسادبرداشته یه تکونی بخورین. با اینکه روش وقت کمی گذاشتیم اما خیلی خدا شد.

 

 

عکس خواننده,عکس جدید حسین تهی,جدیدترین عکس های حسین تهی,بیوگرافی حسین تهی,خواننده مرد حسین تهی,عکس های حسین تهی,بیوگرافی خواننده حسین تهی,زیباترین عکس های حسین تهی,عکس های زیبای خواننده مرد,خواننده مرد ایرانی,عکس خواننده مرد,عکس حسین تهی,عکس حسین تهی کیفیت بالا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت عکس ناز از سال 91 فعالیت خودش را در زمینه تفریحی آغاز کردیم و با شکست هایی مواجه شدیم ولی شکست نخوردیم و همچنان ادامه دادیم و هستیم , امیدوارم کاربران سایت قدیمی عکس ناز همچنان مارا تحمل کنند و محبت خودشان رو نسبت به ما کم نکنند / خوش و سربلند باشید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از عــکس ناز درآوردی؟
    خواننده ها

    عکس های جدید و دیدنی آرمین 2afm (مهر ماه 94)

    عکس های پاییزی آرمین 2afm

    عکس های زیبای سپیده

    عکس های زیبای سحر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3389
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 796
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 295
  • بازدید امروز : 560
  • باردید دیروز : 867
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,551
  • بازدید ماه : 4,551
  • بازدید سال : 164,062
  • بازدید کلی : 4,167,002
  • کدهای اختصاصی
    دسترسي سريع

      عكس و داستان

      بيست بهار

      عكس هاي بازيگران

      بيست بهار

      مدل ها

      بيست بهار

       عكسهاي طبيعت

      بيست بهار

    عکس های جدید بازیگران

    عکس‌ های جدید سحر قریشی



    عکس‌ های جدید سارا منجزی پور



    عکس‌ های جدید یکتا ناصر



    عکس‌ های جدید فریبا نادری


    عکس های هالیوودی ها


    عکس های جدید شکیرا


    تازه ترین عکس های زیبای سلنا گومز

    عکس های جدید سلنا گومز


    عکسهای منتخب

    عکس های پارک تام هی بازیگر نقش آنا در سریال کره ای تو زیباترینی

    عکس های پارک تام هی

    گالری عکس های جدید سید محمد موسوی

    عکس های محمد موسوی

    عکس های جدید و زیبای مه لقا جابری دختر مدل ایرانی

    عکس های مه لقا جابری