loading...
عکس ناز - مجله تفریحی و سرگرمی
Ads 2


Reza بازدید : 214 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

.
.
بعد از آن ھمه سرگردانی روی وجب به وجب خاک
بعد از آن ھمه جستجو روی نقشه ھای جھان دانستم
دستان توست ، وطن من
.
.
.
چشم های گرانت را
خرج رفتنم نکن
بی تو من
مفت هم نمی ارزم
.
.
.
پشت حرف‌های یه مرد
پشت نوازش‌ ها
سرزنش‌ ها
پشت تمام نگاه‌ های معنی‌ دار
پشت سکوتش
پشت لبخند‌ های پر از رازش
عشقیست
پنهان تر از محبت زنانه
.
.
.
تواگر ناز کنی، ناز کشیدن بلدم
ناز از چشم پر از عشوه خریدن بلدم
بوسه پنهانی و جام و من و تو، هیچ نترس
من شتر دیدن و گفتن که ندیدم، بلدم
.
.
.
اگر تنهایی ام چشم مرا بست
اگر دل از تنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی
که در هر جا که باشد یاد ما هست
.
.
.
.
.
ﮔﺎﻫﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻟﻢ ﻫﻮﺱ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮎ ﺣﺮﻑ ﺗﻮ ﭘﺸﺖ ﺑﻨﺪ ﺁﻥ ﺑﺎﺷﺪ که ﻣﯿﮕﻮﯾﯽ :
ﻣﮕﻪ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻬﺖ ﻧﺮﺳﻪ
.
.
.
سکوت یعنی همان که گفتی و من گوش شد تمام وجودم،
تو رفتی و من هنوز رد پاهایت را نشان چشمان خیسم میدهم
و لبهایم که همچنان بسته اند
.
.
.
بس کن چقدر خیره به امواج می شوی ؟
دریا که مثل چشم تو زیبا نمی شود
.
.
.
مرا
جدا کن
از اهلِ زمین
دستَم را بگیر
میخو اهم ٬ در دنیایِ آرام تو
میان نفس هایت
آرام بگیرم
.
.
.
من نسیم نفساتو
خنکای بوسه هاتو
روکویرخشک لب هام
دوست دارم
.
.

.
هرچند نمیدانم خواب هایت را با که شریک میشوی
اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی
.
.
.
این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است بعد از خواندن الکی بخند
دوستت دارم
.
.
.
از نبودنت دلگیر نیستم
از اینکه روزگاری بودی دلگیرم
.
.
.
ان را که حلال زادگی عادت و خوست
عیب هم مردمان به چشمش نیکوست
معیوب همه عیب کسان می نگرد
از کوزه همان تراود که در اوست
.
.
.
دیوار احساس من را
همه
کوتاه می پندارند
اما چه می دانند
در پس این دیوار کوتاه
زمینش عمق فراوان دارد
.
..
کنارم که هستی
خیابان ها از ماهیت می افتند
رسیدنی در کار نیست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت عکس ناز از سال 91 فعالیت خودش را در زمینه تفریحی آغاز کردیم و با شکست هایی مواجه شدیم ولی شکست نخوردیم و همچنان ادامه دادیم و هستیم , امیدوارم کاربران سایت قدیمی عکس ناز همچنان مارا تحمل کنند و محبت خودشان رو نسبت به ما کم نکنند / خوش و سربلند باشید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از عــکس ناز درآوردی؟
    خواننده ها

    عکس های جدید و دیدنی آرمین 2afm (مهر ماه 94)

    عکس های پاییزی آرمین 2afm

    عکس های زیبای سپیده

    عکس های زیبای سحر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3389
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 796
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 295
  • بازدید امروز : 713
  • باردید دیروز : 867
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,704
  • بازدید ماه : 4,704
  • بازدید سال : 164,215
  • بازدید کلی : 4,167,155
  • کدهای اختصاصی
    دسترسي سريع

      عكس و داستان

      بيست بهار

      عكس هاي بازيگران

      بيست بهار

      مدل ها

      بيست بهار

       عكسهاي طبيعت

      بيست بهار

    عکس های جدید بازیگران

    عکس‌ های جدید سحر قریشی



    عکس‌ های جدید سارا منجزی پور



    عکس‌ های جدید یکتا ناصر



    عکس‌ های جدید فریبا نادری


    عکس های هالیوودی ها


    عکس های جدید شکیرا


    تازه ترین عکس های زیبای سلنا گومز

    عکس های جدید سلنا گومز


    عکسهای منتخب

    عکس های پارک تام هی بازیگر نقش آنا در سریال کره ای تو زیباترینی

    عکس های پارک تام هی

    گالری عکس های جدید سید محمد موسوی

    عکس های محمد موسوی

    عکس های جدید و زیبای مه لقا جابری دختر مدل ایرانی

    عکس های مه لقا جابری