loading...
عکس ناز - مجله تفریحی و سرگرمی
Ads 2


Reza بازدید : 229 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد بیباک بنام کی فکر میکرد

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

 

متن آهنگ کی فکر میکرد محمد بیباک


بازم من منه مغرور با تو لج کردم الان تنهام

میدونم من میدونم یکسال شد نیستی تو میدونم

میری تو ولی میری تو منم تنهاتر از قبلم میمونم

من تنهام ببین دوباره رفتی تو از فردا بگی

من تنهام ببین ولی تو نیستی تا از دردام بگی

کاش الان بودی کاش الان بودی ولی نیستی تو نه نه نه

من تنهام ببین دوباره رفتی تا از فردا بگی

من تنهام ببین ولی تو نیستی تا از دردام بگی

کاش الان بودی کاش الان بودی ولی نیستی تو نه نه نه

تکست آهنگ کی فکر میکرد محمد بیباک

حرفات پر ترکش بود هیچی نگفتمو دردش موند

من گذاشتم ارزش روت هیشکیم نپرسید چه مرگش بود

سعی میکردم غلبه کنم ولی برعکس باعث صدمه شدم

دوستام هر چی بود پشت سرت گفتنو دیدی که هنوزم طرف توام

چون من آدم خونسردیم اینو خوب فهمیدم

حتی باجنبه ترین آدما هم بعضی وقتا زود رنج میشن

ساکت موندمو صبر کردم تویه مخ ردی رو درک کردم

با خود اصلیمم فرق کردم پس چی شد که ترسیدی برگردم

کندی ولی شیرین نیست نه هر چی که میریم پیشتر

میفهمم رو همه چی فاز منفی داشتی هر حرکتی زدم فاز بر میداشتی

کی فکر میکرد یهو بری زیر پلکات گود رفت حیف شده نیست

خالی کردی تو دقو دلیت بیدار شو دورت آدمای فیکو ببین

من تنهام ببین دوباره رفتی تا از فردا بگی

من تنهام ببین ولی تو نیستی تا از دردام بگی

کاش الان بودی کاش الان بودی ولی نیستی تو نه نه نه

من تنهام ببین دوباره رفتی تا از فردا بگی

من تنهام ببین ولی تو نیستی تا از دردام بگی

کاش الان بودی کاش الان بودی ولی نیستی تو نه نه نه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت عکس ناز از سال 91 فعالیت خودش را در زمینه تفریحی آغاز کردیم و با شکست هایی مواجه شدیم ولی شکست نخوردیم و همچنان ادامه دادیم و هستیم , امیدوارم کاربران سایت قدیمی عکس ناز همچنان مارا تحمل کنند و محبت خودشان رو نسبت به ما کم نکنند / خوش و سربلند باشید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از عــکس ناز درآوردی؟
    خواننده ها

    عکس های جدید و دیدنی آرمین 2afm (مهر ماه 94)

    عکس های پاییزی آرمین 2afm

    عکس های زیبای سپیده

    عکس های زیبای سحر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3389
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 796
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 295
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 867
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,270
  • بازدید ماه : 4,270
  • بازدید سال : 163,781
  • بازدید کلی : 4,166,721
  • کدهای اختصاصی
    دسترسي سريع

      عكس و داستان

      بيست بهار

      عكس هاي بازيگران

      بيست بهار

      مدل ها

      بيست بهار

       عكسهاي طبيعت

      بيست بهار

    عکس های جدید بازیگران

    عکس‌ های جدید سحر قریشی



    عکس‌ های جدید سارا منجزی پور



    عکس‌ های جدید یکتا ناصر



    عکس‌ های جدید فریبا نادری


    عکس های هالیوودی ها


    عکس های جدید شکیرا


    تازه ترین عکس های زیبای سلنا گومز

    عکس های جدید سلنا گومز


    عکسهای منتخب

    عکس های پارک تام هی بازیگر نقش آنا در سریال کره ای تو زیباترینی

    عکس های پارک تام هی

    گالری عکس های جدید سید محمد موسوی

    عکس های محمد موسوی

    عکس های جدید و زیبای مه لقا جابری دختر مدل ایرانی

    عکس های مه لقا جابری